متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

مستند چالش هاي زندگي Challenges of Life

قیمت: 10000 تومان

چالش هاي زندگي Challenges of Life در پاييز سال 2009 توسط بخش مستند كانال BBC و به كارگرداني Martha Holmes با بودجه 10 ميليون پوند ساخته شد . این مستند نگاهی کلی به استراتژی‌ ها و تلاش‌ های جانداران در تنازع برای بقا دارد . ساخت این مجموعه چهار سال طول کشیده شده است و تمامی قسمت ‌هاي آن با کیفیت HD ساخته شده اند . این مجموعه ي عظیم با تصویر برداری از مناطق خارق العاده و صحنه های بکر و ناب شکار ، یکی از شاهکارهای بی بی سی در سال 2009 به شمار می آید . در این مجموعه دیدنی شما جانورانی را مشاهده می کنید که تاکنون آنها را ندیده اید . بازماندگان اژدها ، قورباغه های عظیم الجثه و صحنه های جذابی که شما را پاي تلوزيون میخکوب می کند . هر قسمت از این مجموعه ۵۰ دقیقه است . قسمت اول این سری نگاهی کلی به مجموعه دارد . در پایان هر قسمت ۱۰ دقیقه به قسمت بعدی این سری نگاهی گذرا شده است که زمان هر قسمت را به ۶۰ دقیقه افزایش داده است .

این مجموعه به تلاش موجودات زنده برای ادامه بقا می پردازد ، تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن ، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران ، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا ، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد . براي ساخت اين مستند از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا 8000 فریم در ثانیه را دارند ، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بوده است .
این مستند دارای 10 قسمت به نام هاي : چالش های زندگی Challenges of Life ، خزندگان و دوزیستان Reptiles and Amphibians ، پستانداران Mammals ، ماهیها Fishs ، پرندگان Birds ، حشرات Insects ، شکارچیان و طعمه ها Hunters and Hunted ، موجوداتی از اعماق Creatures of the Deep ، گیاهان Plants ، نخستيها Primates مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) در 10 DVD با کیفیت HD و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت ( در صورت خريد از ما )  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی ( در صورت خريد از ما )  3) زیرنویس فارسی برای تمامی 10 قسمت ( در صورت خريد از ما )  4) به همراه پشت صحنه های هر قسمت  5) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول


خرید مستند چالش هاي زندگي Challenges of Life

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ شنبه 25 تير 1390برچسب:چالش هاي زندگي ,مستند,بی بی سی,تلوزيون,جانداران,شکار,زیرنویس فارسی,پشت صحنه, توسط محمد حسن |

مستند راز


با تماشای این مستند آینده خود را متحول سازید

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا در یک مصاحبه تلویزیونی دلیل موفقیت خود را عمل کردن به دستوراتی که در این فیلم داده میشود عنوان کرد و فیلم راز را فیلم مورد علاقه خود معرفی کرد و عنوان کرد اگر وقت داشته باشم یکبار دیگر فیلم مستند راز را نگاه میکنم .
رازی در تاريخ بشريت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پيدا شده است. تعدادي زن و مرد استثنايي اين راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترين انسان هاي روي زمين شناخته شدند .کسانی همچون نیوتن ، گالیله ، داوینچی ، انیشتین ، آلفرد هیچکاک ، مادام کوری و ....
آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟آیا به اندازه کافی پول ندارید؟ آیا از شغلتان ناراضی هستید؟آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟آیا می خواهید ازدواج کنید؟ آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است. ما این راز را برای شما فاش می کنیم.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:علی دایی,اسطوره فوتبال,تاريخ بشريت,نیوتن,گالیله,فوتبال ایران و آسیا,فیلم,فیلم راز , توسط محمد حسن |

مستند حیات وحش


مستند بی نظیر حیات وحش مجموعه ای زیباست که با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش مناطق شگفت انگیز جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آفریقا و آمریکای لاتین را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد. مجموعه ای زیبا، کامل و اعجاب انگیز از جزئیات زندگی حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان، خزندگان، حشرات و دیگر موجوداتی می باشد که به همراه انسانها در چرخه حیات در حال زندگی هستند.
این مجموعه بطور باور نکردنی جزء پرفروشترین و پر طرفدارارین مجموعه های مستند اخیر قرار گرفته است. البته یکی از دلایلی اساسی پر طرفدار شدن این مجموعه این عامل است که این فیلم مستند با بهترین کیفت صدا و تصویر ( تصویر دی وی دی و صدای دیجیتال) با منوی دی وی دی عرضه شده است که قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:حیات وحش,پرندگان,حشرات,پرفروشترین,مستند ,مجموعه, توسط محمد حسن |

مستند درون بدن انسان

قیمت: 6000 تومان

در این مستند شما سوار بر کشتی جادویی نشنال جئوگرافیک می شوید و به داخل بدن یک زن سفر می کنید تا مراحل ایجاد جنین، رشد جنین، تولد، کودکی، نوجوانی و جوانی تا پیری یک انسان را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید.این فیلم به بررسی چگونگی عملکرد بدن انسان از اولین گریه تا آخرین تنفس، مي پردازد. شبکه ی National Geographic شما را به سفری فوق العاده جذاب برده و چگونگی عملکرد بدن یک زن را از بدو تولد تا مرگ به تصویر می کشد. در این فیلم تصاویری از درون بدن انسان نیز که به تازگی و توسط دستگاه های پیشرفته و با کیفیت عالی گرفته شده است، نمایش داده می شود.نشنال جئوگرافیک یک مستند بسیار زیبا و حیرت آور در زمینه آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان تهیه نموده است که در آن از روشهای پیشرفته تصویر برداری درون بدن و نیز تلفیق انیمیشن و تصاویر واقعی بهره جسته و درکی کاملا واقعی از آناتومی و فیزیولوژی به بیننده انتقال می دهد.

این مستند تمام وقایع از زمان تولد تا مرگ به نمایش در می آید از جمله : لحظه زایمان و نحوه خروج نوزاد از رحم مادر - اولین دقایق حضور در دنیای خاکی و نحوه شکل گیری سیستم های مختلف بدن برای تعامل با وقایعی که در اطراف نوزاد رخ می دهد - تغذیه و شیر خوردن نوزاد و نحوه انتقال آنتی بادی های دفاعی به نوزاد - بزرگتر شدن نوزاد و تکامل حس های مختلف - نحوه به راه افتادن نوزاد و شکل گیری تعادل - شناخت حس ها و نحوه ارتباط گیری سیستم عصبی با اعصاب محیطی - تکامل سیستم اسکلتی و راه رفتن بچه، یادگیری تکلم و مشاهده قسمتهایی از مغز که وظیفه هماهنگی را به عهده دارند - عفونت ها و نحوه مقابله بدن و شکل گیری سیستم دفاعی بدن - رشد بدن و تکامل سیستم تناسلی (دختر و پسر) و نحوه بروز صفات ثانویه جنسی به واسطه هورمونها - ایجاد روابط عاطفی، ازدواج و نحوه باردار شدن از زمانی که اسپرم وارد تخمک می شود تا جنینی که آماده تولد است - زمان زایمان و بیرون آوردن نوزاد به روش سزارین - شروع روند پیری و تاثيرات آن، لحظه مرگ و ...
اين مستند با كيفيت اورجينال و با زير نويس فارسي كاملا هماهنگ بر روي 1 DVD بدون هيچ گونه حذفيات و كاهش كيفيت تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) در 1 DVD با کیفیت اورجينال و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی  3) داراي زیرنویس فارسی كاملا هماهنگ  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا (تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید مستند درون بدن انسان

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:مستند,رشد جنین,آناتومی ,فیزیولوژی,رحم ,انیمیشن,فیلم,گریه,National Geographic, توسط محمد حسن |

مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر


زير نويس فارسي

كودكي هيتلر
هيتلر دوران كودكي خود را در شهري مرزي بين اتريش و آلمان گذراند. در سن 12 سالگي پدرش را به طرز سخت و ناگهاني اي از دست داد. پدر آدولف در اثر سكته قلبي مرد. بعد از مرگ پدر به يك كليساي كاتوليك رفت تا كشيش كاتوليك شود. اما در سن 15سالگي مجبور شد به خاطر بيماري تنفسي ،كليسا را ترك كند. تا هفده سالگي در همان شهر ماند و پيش مادر و خواهر ناتني اش زندگي كرد. اما هنگامي كه 17 سال بيشتر نداشت، مادرش در اثر بيماري سرطان جان خود را از دست داد و...

گاهي هيتلر از طريق كشيدن طرحهاي آبرنگ براي پوستر ها و كارهاي تبليغاتي پولي به دست مي آورد اما آن پولها به ميزاني نبود كه شكمش را كاملا سير كند. او بعد ها چنين نوشت:واقعا گذراني فقيرانه داشتم و هيچ وقت نمي توانستم حتي غذاي روزانه ام را فراهم كنم.گرسنگي گارد محافظ وفادار من بود. لحظه اي تركم نمي كرد و در هر چه داشتم شريك مي شد.
هيتلر كيست؟؟؟
آيا هيتلر قاتل قرن بيستم است ؟!
ماجراي حزب نازي و چگونگي تشكيل آن....؟!
شما طرفدار هيتلر هستيد يا مخالف او...؟!
آيا هيتلر يك وطن پرست بود ؟!
آن چيزي كه همه از هيتلر مي دانند اين است که:هيتلر 6 ميليون يهودي را توي كوره هاي آدم سوزي كشت.هيتلر در حمله به لهستان همه جا را به خاك و خون كشيد.
خيلي ها معتقد هستند كه لهستان را هيتلر نابود كرد. ولي حقيقت اين است كه هيتلر فقط جنگ را شروع كرد.
پس از پايان جنگ متفقين تمامي مسئوليت هاي جنگ را به عهده شخص هيتلر و تعدادي از اطرافيانش انداختند! آري اين ساده ترين كار بود و يهوديان تا توانستند برايش حرف در آوردند.
آيا هيتلر را بايد به عنوان يك مبارز ستايش كرد؟
آيا مردم آلمان از هيتلر حمايت مي كردند؟! آيا از لحاظ فتوحات و جهان گشايي در عرصه تاريخ هيتلر با اسكندر كبير ناپلئون بناپارت و جوليوس سزار هم طراز است؟!


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:كودكي هيتلر,هيتلر كيست؟؟؟,ماجراي حزب نازي,هيتلر 6 ميليون يهودي , توسط محمد حسن |

مستند سیاره زمین BBC Planet Earth

قیمت: 10000 تومان

مستند سیاره زمین Planet Earth در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC و به كارگرداني Alastair Fothergill با بودجه 25 ميليون دلار در مدت 5 سال ساخته شد . این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است . George Fenton براي اين مجموعه موسيقي با شكوهي را تصنيف كرده است كه لذت تماشاي اين چنين اثري را چندين برابر كرده است . در زمان تماشاي اين مجموعه بارها و بارها سكانس هاي باورنكردني را خواهيد ديد كه گوش سپردن به اين موسيقي متن ( با كيفيت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله ) بر هيجان شما خواهد افزود ! گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است . این مستند دارای 11 قسمت می باشد . در اولین قسمت یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 قسمت بعدی قرار است به آنها پرداخته شود ، داده می شود . در هر کدام از 10 قسمت بعدي به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد .

در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است ، مانند : تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا ، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند ، حمله ناگهانی صدها شمشیر ماهی و ... کارشناسان از این مجموعه با عنوان " نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین " نام برده‌اند . همچنین سیاره زمین ، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا ( HD ) تهیه شده است .
سیاره زمین یکی از کامل ‌ترین فیلم های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان ، پستانداران ، پرندگان ، خزندگان و دوزیستان ، مکان‌ های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و ... آنهاست که در 11 قسمت به نام‌های : از قطب تا قطب From Pole to Pole ، کوه‌ها Mountains ، آب شیرین Fresh Water ، غارها Caves ، بیابان ها Deserts ، دنیاهای یخی Ice Worlds ، جلگه ‌های پهناور Great Plains ، جنگل‌ ها Jungles ، دریا های کم‌ عمق Shallow Seas ، جنگل ‌های فصلی Seasonal Forests ، اعماق اقیانوس Deep Ocean تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند . توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) در 12 DVD با کیفیت HD و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت ( در صورت خريد از ما )  2) 41 تراک صوتی از موسیقی متن این مجموعه با کیفیت 256 kb ( در صورت خريد از ما )  3) Screen Saver ( محافظ صفحه نمایش ) مربوط به این مجموعه ( در صورت خريد از ما )  4) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی ( در صورت خريد از ما )  5) زیرنویس فارسی و انگليسي برای تمامی 12 قسمت ( در صورت خريد از ما )


خرید مستند سیاره زمین BBC Planet Earth

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:مجموعه موسيقي,کامل ‌ترین فیلم های مستند زیستی,زیرنویس فارسی و انگليسي, توسط محمد حسن |

مستند سرزمین اکتشافی ماموتها


ماموتها از جمله جذاب ترين گونه هاي منقرض شده هستند که تنها 13هزار سال با بشر امروزي فاصله دارند. از اين رو کشف هرگونه مدرکي در خصوص چگونگي انقراض نسل آنها براي دانشمندان جذاب خواهد بود. ماموتها و گونه مهمي از آنها يعني ماموت هاي پشمالو که به ماموت هاي توندرا نيز شهرت دارند در مناطق آمريکايي شمالي و اوراسياي شمالي ساکن بوده و درخصوص انقراض نسل آنها صحبت ها و نظريه های گوناگوني وجود دارد
اکنون در راستاي نظريه هايي که تا پيش از اين درباره چگونگي انقراض نسل اين جانوارن عظيم الجثه ارائه شده، دانشمندان درباره از بين رفتن ماموت ها بر اثر برخوردهاي فضايي به داده هاي جديدي دست يافته اند که مي تواند بيش از گذشته به افزايش سطح درک دانشمندان و ديرينه شناسان در اين خصوص منجر شود.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:چگونگي انقراض نسل ,از بين رفتن ماموت ها,دانشمندان و ديرينه شناسان, توسط محمد حسن |

آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفه ای


به زبان فارسي


 

مجموعه آموزش ها و فيلم هاي فشرده آموزش فوتبال به شما كمك مي كند حركات و تمرينات اين رشته ورزشي زيبا را از سطح مبتدي تا فوق حرفه اي دنبال نماييد و آموزش ببينيد. اين مجموعه ي كامل و بسيار حرفه اي شامل: آموزش كليه تمرينات لازم براي پست هاي مختلف مانند دروازبان ، دفاع ، هافبك چپ و راست و حمله و انواع سيستم هاي چيده مان و .... به دو صورت فيلم و انيميشن .

اين بسته آموزشي در كمك به نوجوانان و جوانان براي يادگيري اصول علمي ورزش فوتبال بسيار مفيد است.
ضمنا فیلم آموزش فوتبال توسط ستاره محبوب فوتبال جهان دیوید بکهام همراه این مجموعه بعنوان هدیه به خریداران عزیز داده میشود.



مستند کریستیانو رونالدو


پسری که رویایی داشت

در اين مستند با کریس همراه هستیم و تمامی اتفاقها و فعالیت هایش را مشاهده می کنیم. نظر افراد مختلف مانند همبازی ها و افراد خانواده کریستیانو ، نظر مربیان رونالدو همچون سر آلکس فرگوسن و همچنین بازیکنان تیم ملی پرتقال مانند لوئیز فیگو را خواهید شنید. مختصری از زندگی شخصی رونالدو را نیز خواهید دید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:سر آلکس فرگوسن,زندگی نامه کریستین رونادو,بازیکنان تیم ملی پرتقال, توسط محمد حسن |

مدیران موفق


مدیران موفق مدیرانی هستند که ......

مورد نیاز کلیه اشخاصی که خواهان موفقیت ، محبوبیت و تکامل در مدیریت می باشند.

این مجموعه گرانبها و تاثیر گذار به زبان فارسی و شامل عناوین و سرفصلهای زیر میباشد:
روشهای انجام کار تیمی موفق
Teamwork Succesful Styles
مدیریت زمان
time managment
کار خوب در محیط خوب
Good work in good place
گروه کاری ( کار تیمی )
WorkGroup Tech


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:روشهای انجام کار تیمی موفق,کار خوب در محیط خوب, توسط محمد حسن |

مستند بهشت پرندگان


مستندي زيبا از مستند ساز معروف ديويد اتنبرو محصول 1996 از شبكه BBCدر مورد پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان در جنگلهاي استوايي و گرمسيري كه واقعا با زيبايي بي نظيرشان صحنه هاي بهشتي را خلق كرده اند. با تصاوير فوق العاده زيبا و ديدني زيباترين تصاوير از بديع ترين جنگل هاي جهان .عجيب ترين خلقتهاي خداوند را ببينيد كه توسط دوربين شكار شده اند. يكي از برترين آثار بزرگترين مستند ساز جهان ديويد اتنبرو . اگر ميخواهيد زيباترين و شگفت انگيز ترين پرنده هاي جهان را ببينيد اين مستند را تهيه كنيد.شما هم با اين مستند ساز بزرگ همراه شويد و به تماشاي بهشتي از پرندگان شگفت انگيز بنشينيد.شايد شما هم باورتان نشود اما اين پرندگان زيبا وجود دارند .بهشت دنيا را شما هم مي توانيد ببينيد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان,عجيب ترين خلقتهاي خداوند,بزرگترين مستند ساز جهان, توسط محمد حسن |

مستند همگام با دایناسورها


دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید.
دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:دايناسورهاي گياهخوار( herbivores Dinosaur )دايناسورهاي گياه خوار از جمله بزرگترين حيوانات بودند که تا کنون بر روي زمين زندگي کرده اند و براي حفاظت از خود در مقابل حيوانات شکاري به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکي بودند. آنها بيشتر اوقات روز را به چريدن بر روي گياهان مي‌گذراندند. براکيوزاروس عظيم‌الجثه 25 متر طول و 76 تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر رسيدن به رستني‌هايي که براي ديگر دايناسورها خیلی بلند بودند ياري مي‌کرد
.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:بهترین مستند باغ وحش,مستند بی بی سی, مستند دایناسورها,, توسط محمد حسن |

مستند شاخص


 

مجموعه یازده قسمتی شاخص که به بازخوانی مستند آرا واندیشه های امام خمینی ( ره ) اختصاص دارد ،در ایام مبارک دهه فجر از بخش های مختلف خبری وچندین شبکه سیما پخش شد.
مستند شاخص بعد از سیره عملی امام روح الله ومستند نوزده قسمتی دفاع مقدس ، سومین مستندی است که واحد مرکزی خبر در سه سال اخیر تولید می کند.
در مستند شاخص ، با استناد به اسناد تصویری – صوتی ومکتوب ،افکار ومواضع امام خمینی ( ره ) در یازده محور: " امام وقانون "، " ا مام و بنی صدر"، "امام و فلسطین"، "امام و مردم"، "امام و وحدت"، "امام و استقلال"، "امام و آزادی"، "امام و آمریکا"، "امام و ولایت فقیه"، "امام و توطئه و نفاق" و "امام و جمهوری اسلامی" مورد باز خوانی قرار گرفته است.

پخش مستند شاخص در داخل، با حرف و حدیث هایی نیز مواجه بود که از جمله ی آن ها، می توان به حمایت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پخش مستند شاخص در صدا و سیما و نیز نامه ی آقای حسن خمینی و نیز پاسخ آقای ضرغامی به ایشان در مورد مستند شاخص نام برد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:مستند شاخص,زندگی نامه امام خمینی(ره),مستند دفاع مقدس, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد